Äntligen jobb :D

Idag var det skola som vanligt, sen blev det fika med Jenny, Li och Viktoria :) det var trevligt. Sen på hemvägen så såg Ali mig igenom fönstret när vi gick förbi och då sprang han ut och frågade om jag ville jobba på Lördag ;) Så jag sa ja, hoppas bara att jag hinner bli bättre, för idag hade jag ont i huvudet och ögonen det är jobbigt, sen känns det som att jag håller på att få öroninflamation men får hoppas att det försvinner snart ;) Aja sedan földe Viktoria med oss hem och så földe hon med oss till stallet:) Det var jättetrevlans :)

Sedan blev det sorf, jag fick rida Cicko det gick ganska  bra, det var ju väldigt länge sen jag red han och han är ju inte värdens lättaste att rida, så får se hur det blir nästa ons, då kanske han blir fin snabbare;) Och Jenny red Zampett, det gick jättebra för henne det såg så bra ut så:)

Åhh jag och syrran ska ta hand om Solo från torsdag till söndag, kul :D

Jag försökte plugga men gav upp när jag märkte hur svårt det var, inte det bästa kanske :( men får se hur det blir, är trött nu så jag funderar på om jag ska gå och lägga mig nu.. aja bye bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0