Västerås

Idag var det åka till västerås som stod högst upp på listan :) Det låter ju asbra men hittade jag mycket kläder eller? Nej.. Jag köpte typ ingenting bara kläder för 200 kr men ändå gick 1000 kr åt? Jag köpte smink, nagellack, lösögonfransar, sånt så man kan fixa naglarna med fransk manikyr, fika och tågbiljett också.. Men det var iaf kul att umgås lite med sis och Evelina :) Hoppas våra "planer" in för nyår går igenom och ingen som bangar ;) hihi

När vi kom hem och hade varit i stallet och sådär, så bestämde jag mig för att fixa naglarna.. Det gick ju sådär, inte alls nöjd, men men man kan ju inte vara expert första gången (A)

Åhh tack för spotify brooor, har inte haft det men bror hade köpt premium så han hade inbjudan som han gav till mig, härligt :)
Nu blir det sängen eftersom att det är mycket att göra imorgon.. Puss på er!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0