Resultat

Idag var ju tävling på sorf som gällde, när 70klassen för storhäst började, så blev jag tillfrågad att flagga, jag bara okey det kan jag, lite närvigt det får ju inte bli fel lixom. Men det bästa var ju att Jenny vann 70 cm idag, så duktiga :D Hon red ju 80 också, hade hon inte fått ett nedslag i den klassen, hade hon nog blivigt placerad i den också :) Måste vara nöjd med det, jag blev så stolt! :)

Ali ringde och frågade om jag kunde jobba idag, men det kunde jag ju inte eftersom att jag skulle hjälpa Jenny och ville titta och sådär. Fast imorgon ska jag jobba, det ska bli kul det :)

Det var kul att pappa och syrrorna kom upp också :)


:)<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

:) <33

2009-12-19 @ 21:21:45
Postat av: Helena

Ni är så fina mina döttrar!! Jag är också stolt över Jenny & Doris, dom är så duktiga. Och du min Johanna var jätte-duktig med flaggan. Stor kram, mamma

2009-12-19 @ 21:25:14
Postat av: jag :)

Tack så mycket mamma :)kramar J

2009-12-19 @ 22:23:10
URL: http://johannarey.blogg.se/
Postat av: Inger

GRATTIS Jenny och Doris! Vilken kanonhäst och vilken kanontjej! :)

2009-12-20 @ 11:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0