Klagar

Världens tråkigaste dag, vi har vanligtvis 3 lektioner och slutar 15.30 det innebär att vi har ett hål på 2 och en halv timmes hål, det är såååååå jobbigt, nu skulle jag göra något vettigt så jag började jobba med näthandel. Det är såå svårt och jag behöver hjälp av sis men hon är inte här... Får fixa detdär sen.. Men nu börjar våran lektion snart. Åh måste rycka upp mig är så trött på datalektionerna nu :/ Sen blir man tött på det kalla vädret när man vet att man varje dag behöver spenderan ungefär 2 h ute.. Aja nu för jag rycka upp mig!
Ha det bra, puss på er!  


Kommentarer
Postat av: Viktoria

data är det VÄRSTA som finns

2009-12-04 @ 11:03:59
URL: http://mmaxe.blogg.se/
Postat av: jag :)

mmm :( haha

2009-12-05 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0