Dubbelhelg

Hej på er!

Det är skönt att besvikelsen börjar försvinna, när man har pratat med personen och problemet löst! Hur arg och iriterad jag än blev över händelsern/na så vill jag inte att personen ska må dåligt över det eftersom att det är förlåtet nu.

Det blev en dubbelhelg med fest både fredag och lördag, sånt gillas :) Det blev dessvärre inte mycket blider men ska kika på kameran om jag hittar någon som jag kan slänga upp ;)

Haha där var vi igång, utgång till hotellet på juldagen stod det på schemat!
 
En snygg brun Diane får avsluta denna dagens bilder, som jag sa så tog vi inte många bilder..


Dag nr2 "började" med singstar.

Sis fick hålla i kontrollen ;)

Sis fick hålla i kontrollen, men var försiktig den är lättappad när man har alkohol i kroppen ;) hah

Födelsedagsbarnet och sis! :)

Nettan, Linnéa och Frida :)

Evelina och jag :)

Jenny och Nettan får avslutan denna gång :)

Måste säga att det var kul att Annette var med oss hela helgen, like old times! :) Hahah vi var bäst i stallet tog två timmar på oss att fixa något som brukar göras på en halvtimme, men vi var trötta och pratade mycket okey! ;) Kul var det också att mamma och sis åkte och köpte wii, så idag har vi spelat ganska mycket, kul kul :)

Nu måste jag gå ner och äta mat, syns och hörs! Pusspåerallesammans (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0