Respekt

Oj måste börja med att säga förlåt, för idag blir det inga bilder, jag har sis dator och bilderna ligger på min. Hoppas det går bra ;)

Dagen började med ett par lektioner i skolan sen var det dags för HIV/AIDS-föreläsningen, det tycket jag var riktigt intressenat men ganska tråkig pratare om jag får säga så, han gjorde det inte så intressant, jag menar är det en som är bra på att föreläsa så blir ju vad som helst intressant.

Sen när vi kom hem mådde sis (som hade varit i skolan idag) riktigt dålig, så hon tog tempen på sig och termometen visade 39,6 grader. Stackeren! Så det blev bara för mig att åka till stallet och ta hand om 3 hästar, det tar ett tag ett rida dem om man får säga så ;) Men det gick bra iaf.

Sen var det dags för mig att äta när jag kom hem, var hungrig men nu är det gjort så nu sitter jag här!

Två saker är välldigt respektlöst i mina ögon, det ena är när det är en föreläsning i Aoulan som börjar dra sig mot sitt slut då reser sig alla upp och går ut trots att en människa står där framme, pratar och försöker nå fram till alla elever. Det andra är när läraren står och har genomgång och folk pratar oavbrytet. Visa lite mer respekt tack!
Pussen


Bara för att mammas smörgåstårta är den bästa!

Kommentarer
Postat av: Inger

Bra rutet Johanna!!! (ryta, röt, rutit) :)

Stackars Jenny. Stor kram till henne. (och dig)

Ja, Helenas smörgåstårta är bäst.

2009-12-02 @ 12:16:26
Postat av: Viktoria

haha jag lackar när folk pratar

2009-12-02 @ 20:48:40
Postat av: Jag :)

Inger: Ja det ska jag göra. Kram till er också :)



Viktoria: Ja jag med haha;)

2009-12-03 @ 12:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0