Ett kort kapitel

Vad ska jag skriva, det börjar bli uttjatat att börja varje inlägg med att idag har jag jobbat, så jag tänkte inte göra det nu. Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva.

Jo idag fick jag syn på en gammal vän som man umgiks med i lågstadiet (hon och hennes mamma skulle handla mat på caféet), tänk att det kan ändra sig så mycket, nu skulle man inte heja på varandra om man möttes på stan. Men när jag satt och åt min lunch satt jag och tänkte, försökte tänka på något annat men alla tankar föll tillbaka till den tiden då vi var kompisar, den tiden då vi skrattade tillsammans, alla minnen man har, att allt bara kan ändras, suddas ut så snabbt. Det var bara ett kort kapitel i livet som man troligtvis inte kommer läsa igen, det var ganksa bra, man minns det lite men man kommer inte bläddra tillbaka sidorna för att läsa det igen.

Ja vad ska man säga? Hoppas helgen blir lyckad man ska ju fira två födelsebarn lixom, eller man kanske inte kan säga barn? haha det blir ju "vuxna". Men det är iaf roligt att nästa gång man går ut så är Diane och Evelina med vid min sida :D
 
Pusshej! :)


My dear friend <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0