Kul hade vi :)

Ojj oj oj, det blev precis en såndär wild and crazy partynight som jag hade hoppats på, jag menar bara grejen att jag och Evelina lyckedes köpa två 6:or drinkar för 10 kr st var ju helt galet, hahahah.. Men vi hade riktigt roligt igår, vi festade, lyssnade på bra musik och träffade MYCKET folk i stockholm jag menar det kan ju inte bli mycket bättre än så ;) Det var roligt att umgås med Evelina också :)<3


This is why, this is why, this is why i´m hot!
haha bara för att detta var det ända kortet jag tog i Stockholm och det var Mims juh ;)

Jag har kommit på varför jag älskar söndagar, det är ju mina "sommarlovsdagar" då kan jag göra precis vad jag vill, när jag vill, ja det är pecis så bra som sommarlovsdagar ska vara :) Idag när jag vaknade blev det frukost, sen efter ett tag drog jag och sis till stallet och fixade hästarna och sådär, det gick väldigt bra att rida min polle idag också så det var roligt :) Sen när vi kom hem blev det en promenad med hunden, när det var klart frågade mamma och Urban om vi ville följa med dem till västerås och äta på MAX och sådär, så det gjorde vi och trevligt var det :) Sen hyrde vi film, den jag och sis tittade på var inte den bästa men men, det kunde man ju inte veta förens man har sätt den ;)
 
Hahaah kul att man får hembesök av en kille (jag nämner inga namn) som efter att ha försökt komma in i huset satt sig på bänken utanför våran dörr och somnade.


I am just wonder why i´m so vulnerable right now?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0