Yesss 1 till 18åring :)

Jag vill börja med att gratta min älskade vän Evelina som fyllde 18 år igår! :)<3 såå häligt nu blir det hotellet på lördag dvs im. Det ska bli skoj att ta med sig Evve och Diane som fyller på söndagen, men vi ska gå ut vid 12 tiden så DK också kan haka :D Det ska bli jätteroligt.


Där har vi den snart blivande och den blivande 18årinarna :D<3

Jag och sis har precis varit och handlat allt tills imorgon, vi ska ju äta mat här hemma  med salamaffian (dvs tjejerna), sen förfetsa sen blir det ju som sagt hottan :) Vi har också handlat det sista presenterna till våra 18 åringar :D Jag skulle köpa cigg för första gången på coop och guess what? Jag behövde inte visa lägg där heller ;) (Sista packetet har jag lovat mig själv!!)

Nu lagar jag och sis mat, hambörjare fick det bli idag :) Nu ska jag fortsätta pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0