Festinlägg

Börjar med bilder från förra lördagen:


Ja helgen har varit bra :D Eller ja veckan, först var vi ute i onsdags, så passade vi på att fixa fribiljetter till lördagen :)
Här kommer lite bilder från onsdagen:


Sen var det fredag och dax för utgång i västerås, det var jag, sis och Evelina :) Det var jätteroligt. Vi fick sova hos Evves syster Bella (det var jättesnällt, tack Bella:)) Det började med att när vi hade kommit in till stan efter att vi hade droppat av grejerna hos Bella glömde jag kvar mitt lägg där :/ haha men jag och sis gick in på samma, för de förstod att vi var twiiins:D Men sen bstämde vi oss för att sätta oss och dricka på en trevlig restaurag. Där var det ett grabbgäng som satt vid ett bord (vi satt i sofforna) så gick några förbi oss och så, det var "överklasskillar" tänkte jag när jag såg dem, sen kom bartenden fram till oss med tre shots Vi bara öh tack? då sa han att det var från killen där borta (dvs överklassbordet). Vi bara skrattade, det är ju sånt som händer på film, men det var ju bara att tacka och ta emot :D

så såg den ut :)           och där körde vi ;)

Efter det drog vi vidare till Konrad, sen Silk, där bartenderna flörtade med oss, hahah. När Jenny och Evve gick på toletten, så vinkade ena dit mig och gav mig tre gratisbiljetter, det var till mig och mina kompisar (tack för det) :D 

Vi blev med på en vimelbild ;)
Sen drog vi på efterfest, vi skrattade typ hela tiden, om ni tittar på "Gästbloggare: Evelina" så förstår ni nog ;) hahah

Nu är det dax att berätta om gårdagen, dvs lördagen :) Först var vi på stan och tittade lite på kläder, sen fickade vi. Sen åkte vi (jag,sis,Evve) tåg hem till oss, då jag bestämde mig för att åka till stallet själv, så fick sis och Evelina sova lite :) det gick kanon. När jag kom hem var det bara att fixa mig för än en utgång här i Sala, som började hos Madde sen vidare till hotellet och Charlotte Perelli :) det var rolig, här kommer bilder:


Tryck på bilderna för att få dem större :)

Förlåt för så mycket festande, men det är väll så när man nydligen har fyllt 18 I guess ;)


Kommentarer
Postat av: V

vaavaavoom på diane alltså haha

2009-08-30 @ 20:19:04
URL: http://victoriamaxe.blogg.se/
Postat av: D

HAHAHHA, snygga bilder alltså! härligt att man gillllar att posa.. ;)

2009-08-31 @ 06:50:25
URL: http://dianek.blogg.se/
Postat av: Jag :)

haha jahaa:D

2009-08-31 @ 08:08:26
Postat av: L

usch vilka bilder (moi, men ruuligt vare :D

2009-08-31 @ 16:40:20
Postat av: Jag :)

jaa askul:D

2009-08-31 @ 17:26:44
Postat av: Jenny

Haha roliga bilder;)

2009-09-01 @ 08:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0