Stress!

Jag börjar känna mig lite stressad nu, jag ska ju städa, duscha fixa mig för sängen och sädär, jag måste ju komma i säng i tid också. Jag känner inte att jag kan utesluta städa heller för jag mår som sagt så dåligt av att komma in i mitt rum när det är stökigt, ja igentligen vilket rum som hälst som är stökigt. Jag fattar inte varför jag har så svårt att hålla det städat när jag vet hur dåligt man mår när det är stökigt, den känslan är ju ingen man vill ha igen, det kan gå så långt att man börjar gråta när man kommer in i sitt rum, idag var jag faktiskt nära på det, så det börjar bli dags. Sen älskar jag att vakna när rummet är nystädat, sen får gärna solen lysa igenom gardinen, då blir man glad, det är så det ska vara! :)

Men nu måste jag kila, godnatt på er och pussen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0