Söndagen var soft!

Hej!
Idag tänkte jag berätta lite om söndagen. Det var en soooft bakisdag vill jag lova. Jag gick upp kl 10 ungefär och åt frukost med Lisa som hade varit vaken några timmar, haha. Sen fixade vi oss för en dag på stranden ;) Det var jättehärligt, sen drog vi hem ungifär så att vi var hemma vid tre, när brudarna (Evlina och Lisa) så drog jag och sis till stallet och red och fixade. Sen när vi kom hem så handlade jag, sen kom Nettan för vi skulle få fåran födelsedagspresent av henne (vi blev bjudna på bio med henne). Vi tittade på "Sommaren med Göran" den var jättebra, såå roligt :D Puss på söndagen den var nice :D

Idag har jag jobbat jag kom hem ungefär vid 16.00 tiden det är trevligt att jag få komma hem lite tidigare nu :) Då åt jag lite sen drog vi till stallet och nu sitter jag här och bloggar med nyduschat hår och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon? Aja det löser väll sig, det ska bli skoj med utgång imorgon är taggad :D
Pusshej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0