SÅ ROLIGT!

Gårdagen var den roligaste på välllldigt länge måste jag säga! :) Tack Jenny, Evelina, Diane och Lisa som var där och gjorde den ännu roligare :D Det började med att vi efter lite planering med Lis och Dk bestämde oss för att åka till grällsta med bussen sen kom dem och hämtade upp oss, där ifrån åkte vi till Dk och förfestade med gitarhero såklart! :D Sen runt 22 tiden bestämde vi oss för att dra oss mot västerås. Lisa körde, hahaha gudd vad jag garvade på bilresan! ;) Väl framme i västerås så drog vi till Konrad. Vi var lite rädda att vi inte skulle komma in för på hemsidan ståd det att åldersgränsen var rekomenderad 20 år, men när jag visade lägget så sa vakterna Välkommen! Haha så vi kom alltså in, wohoo.. och ja som sagt där inne hade vi så roligt! Det blev mycket dans, prat, skratt ja allt man kan önska av en utekväll helt enkelt :D

Nu blir det snart film, män som hatar kvinnor, spännande att se den, har ju hört att den är bra (:

Kul mage jag har, blir till att ringa doktorn imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0