Helgen (Y)

HEj, jag ska snart sova nu för det är ju jobb im. Men jag tänkte berätta lite om lördagskvällen, den började med att jag och sis satt hemma och drack lite, sen drog vi till hottan, kul att man ställer sig och gräver efter lägget varje gång så behöver man inte änns visa det, man är ju igenkänd nu haha.. Men det var roligt där tycker jag, man träffa massa trevligt folk där och efter ett tag kom även Kim och Li så det var kul att träffa dem också. Det roliga är att när man är ute med sis så får man jämt höra "åhh där är tvillingarna" eller "Reey" hahah. Efter drog vi till kebaben skulle möta Kim, men hon han gå innan vi kom fram, så vi åt lite sen drog vi hem :)

Idad skickade Lisa sms och frågade om vi ville sola och bada med henne i lånsta och det ville vi såklart :) Det var jättemys :) Fast jobbigt att det måste vara så mycket mygg på landsbyggden. haha 

Sen övningskörde jag och sis lite läskigt att köra i 70 men det är väll en vanesak, hoppas jag ;)
Godnatt gott folk, pusshej!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0