God morgon

Idag har jag ringt till läkaren och jag fick en tid om 3 veckor, hahaha allt ska ta sån hilma tid alltså.. Men men det finns ju några positiva saker med det också ;)

Nu sitter jag i soffan och njuter av sommarlov! Haha min sista dag men det känns som min första! :) Jag konstaterade att det enda jag har gjort sen jag fyllde 18 är: jobba, rida och festa! Men men det är väll så det ska vara när man är 18 år.. haha 

Jag vill hitta på något nu, men jag vet inte vad jag ska göra, det hade varit kul att åka till västerås och shoppa idag, men det är lite sent att komma på det nu, aja jag får väll glida runt lite här hemma eller något. Avistja dendär filmen "Män som hatar kvinnor" var nog den bästa svenska filmen jag har sett någonsin tror jag, sååå bra, ser fram emot de andra som kommer, det blir nog till att se dem på bio och spräcka biocheckarna :)
Ha det bäst, pusshej! :)

                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0