Gästbloggare: Evelina

tooooooooooooooooooooooooooooooooooooodelllllllllllllllllllllssssssssssssssssssssssss evelina är här!  woooooooooooooohhhooooooooooooooo  för det.patrik hedlund, peter blomqvist, johan wihman. max duda och jenkan reyan och sååååååååååååååklart johääääänkan reyan och evelina vilken kul grej! jag var p¨å donken och köpte en  happy meal och nu har jag en cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees under foten. Johannkannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnna pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss occcccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm pusssssssssss krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hahhahahahahahahahahhahaha yessssssssssssssssss har ämtligen blivit intagen till mäklar skolan i märsta och jag ärså lycklig över det happy happuyy happpy happ. jag spelade badminton i fredags. plus att  jag ramlar. är det någon som känner hjärtis?
hihih det kittal under minba fötter. stog och gjorde armhävningar på killarnas toa med mina tänder sen så lekrte jag kurragömma med jenkan och johannkan. AJHHHAHHAHAHAH.
PS gynokologen trampa mig på på foten igår det var inte  kul :D:D::D:D:D:D::DDDDDDDDD:D::D:D::D:D:D::D:D:D:D::D:d 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA hon är ju rubbad

2009-08-29 @ 10:07:49
Postat av: Jenny

Haha, så jävla kul:) man kunde ju inte sluta skratta :D

2009-08-29 @ 15:11:30
Postat av: Jag :)

hahahah man doooog, sååå jävla roligt! :D

2009-08-30 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0