Tiden går snabbt :)

Nu ligger jag här i sängen och tänker på vad jag ska skriva om idag, men vi får börja med att gratulera Natta idag, hon blir ju 18 år idag :D<3

Sen tänkte jag berätta kortfattat om hur det var i Krylbo, det var jätteroligt och trevligt, som alltid när vi kommer dit så bjuds det på god mat, glada skratt och mycket spelanden. :)

Jag morfar och mormor i sommras :)

åhh vet ni om två dagar alltså den 12:e är det bara 2 månader till sommarlov, det är helt otroligt, vi har alltså 1 månad i skolan kvar och 1 månad praktik, såååå sköönt, fast vi har ganska tuffa skolveckor kvar, men det är bara att kämpa på nu eller sjämpa som jag skulle ha skrivit för några år sen;) haha 

men nu tänkte jag sova och hoppas på att man vaknar av solen im, isf tänkte jag sooooola :)

Kommentarer
Postat av: sis

Ja, de gjorde du:D hoppas de är sol im oxå:D

2009-04-12 @ 20:13:52
Postat av: Johanna Rey

ja det får man hoppas på:)

2009-04-12 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0