En hel del har man hunnit med :)

Nämen hejsan, ett tag sen sist jag vet;)
Först måste jag berätta om lödagen, den började med att vi satt på handledarkurs i 4 timmar, det var ju sådär lagom kul när man bara ville ut i solen ;) hehe.. Sen var det bara att skynda sig hem för att äta lite, sen skulle vi nämligen titta på UKM, det var jättekul att se, Diane och Fia skulle ju dansa och det gick jättttebra för dem, de är såååå duktiga:)

Måndagen böjade av att jag blev väckt av Ali som ville att jag skulle jobba, det var roligt för då fick jag ju lite extra pengar :) Så jag skulle komma in 09.00. Det var roligt faktiskt det var ju ett tag sen, jag fick faktiskt jobba helt själv i en halvtimme också, så jag kännde mig duktig ;) Sen när jag kom hem cyklade jag ut till stallet, då hoppade Hanna och syrran Solo, det var roligt att se dom är så duktiga:)

Sen blev det tisdag och då var det dax för sthlm, shopping stod det på listan:) Det var så trevligt, det var jag, Jenny, Lisa och Evve som åkte. Jag hittade faktiskt mycket fint ska ni veta:) haha det blev 8 kassar som jag gick och skröt om på hemvägen ;) Sen satt jag och Lisa på tåget hem och sa att de skulle finna ett fel i "klockan är 18.69" hahaha sen svarade vi 18.69 på alla frågor också, det var lite roligt:)

Och nu är det onsdag, och först skulle vi till stallet och rida, det gick bra, jag red Doran :) Sen när vi kom hem så kom Viktoria till oss, då drack vi varm choklad och åt lunch, sen tittade vi på tv och pratade lite:) Sen bar det av till sorf, det var nämligen dax för Viktoria att göra comeback, det var kul  att se, hon fick rida Zampette, det gick bra för henne, hon blev så fin :) Allt hon hade när hon sluta satt kvar minnsan:) Sen var det dax för mig att rida Znapsen och det gick hur bra som hälst, han blir så rund och uppåt i formen, det är såå kul att rida en häst när allt bara stämmer, han är juh inte världens lättaste häst, så jag är så nöjd :)


Nu ska jag sova, för im ska jag till mormor och morfar :) det ska bli så kul, det var ett tag sen ju, så vi åker 13.00 tåget dit, sen åker vi hem på fredag eftermiddag :) hejsvejs!


Hoppas att vädret håller sig bra, så man kan sola och blir brun till sommmmmaren och peace and love :) 


Kommentarer
Postat av: Liiisa

hahah 18.69

2009-04-09 @ 19:31:09
Postat av: Självaste jag ;)

haha ja roligt var det :)

2009-04-11 @ 00:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0