soooool :)

Igår solade jag och sis nästan hela dagen lång :)

Idag när jag vaknade åt jag frukost, sen gjorde jag mig en kopp kaffe och så satt jag och Jenny och spelade spel och drack det. :) Sen när solen var framme på våran gård så solade vi, det är så sköööönt med sol :) Sen fixade vi oss och gick över till Elve och Elke och åt påskmiddag, det var så trevligt så:) Sen gick jag och sis hem för vi skulle fixa oss för stall, så cyklade vi ut till stallet och red och så, det gick bra.

Och nu sitter jag här och tittar på wipeout, det är ganska bra.

Jag har ju tänkt mycket på om jag ska ha häst senate och sådär, och det ska jag ju, men jag har tänkt på vilken sorts häst jag vill ha. Jag vill ha en stor häst typ som är i 1,80 meters klassen, och då kom jag på att jag skulle ju kunna tänka mig att ha en shirehäst kanske, får tänka vidare på detdär, skulle ju vara rätt coolt att komma med en sådan stor häst. hehe aja :)

ojjj så vacker den är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0