Trygghetsvecka :)

Idag har jag gått i skolan, det var väll sådär kan man tycka, jag var ganska pigg i början, men allt efter som att minutrarna gick så blev jag trött :/ Sedan får jag så ont i ögonen, jag tror det är för att jag tränar med demdär glasen, men jag ska till synsam på fredag, så det ska bli skönt, får hoppas att jag slipper träna mer sen, och att jag inte behöver glasögon :S hehe, alltså jag tycker att det är fint och så men jag tror inte att jag skulle våga ha dem i skolan och sådär. aja.. får se hur det blir med det. Men nu över till skolan igen, det var en ganska soft dag faktiskt även fast tisdagar brukar vara värst. För idag när vi kom till skolan hade vi informationsmöte, sen hade vi klassråd, sen hade vi turism och då lyssnade vi bara på redovisningar, sen var det svenska och då läste vi bara, sen var det dax för en föreläsning, den handlade om mobbing på nätet, och det var intressant, han var bra på att prata och då blir det ju intressant. Det bästa är att vi ska lyssna på två till föreläsningar, den som är imorgon handlar om inre trygghet och den på torsdag handlar om trygg ekonomi tror jag det hette. Aja efter föreläsningen var det lunch och sen hade vi bild och sen sultade vi :)

Men när jag kom hem var jag jättetrött men efter att jenny hade "jobbat" så pallade vi oss till stallet, det gick bra att rida och sådär.

och nu sitter jag här, ska springa in i duschen tänkte jag sen blir det bb för hela slanten, hehe hoppas jag inte somnar, kommer vara as trött im iaf, det är en sak som är säkert ;) aja ha det så bra, hejsvejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0