Dagen + en jobbig känsla

Idag gick jag upp strax innan 10 och åt frukost och sedan cyklade vi till stallet, jag red Doris och Taipan och jenny red Solo och mockade och så, allt gick jättebra :) Sen när vi kom hem tittade vi på One Tree Hill som vi hade missat förra söndagen. Efter det var det dax att gå ut och sola, fast det blåste så kallt så jag orkade inte sola så länge, men Jenny höll ut länge hon, men när jag hade tjatat in henne så bjöd jag henne på en kopp caffe latte och så spelade vi skip-bo, det gick väll sådär hade det inte varit så att jag gjorde ett misstag hade jag vunnit båda omgångarna, men nu var det så olykligt att jag gjorde det så jag vann bara en av två möjliga ;) haha.. Sen tittade jag och sis på lite atrister som ska komma till P&L, det kommer bli bra det :D Sen bestämde vi oss för att ringa Viktoria, för hon ska ju åka till Paris im med Karin och hp06, spännade, hoppas dem kommer ha riktigt kul där :) och att det är rädda om sig ;)

åhh sköönt med studiedag im föresten, jag ska njuta och försöka plugga ;)

Men jag har börjat tänkt på en jobbig sak, det är ju folk som har tagigt min mobil, tänk att dem kan läsa alla sms jag hade, se alla bilder och lyssna på all musik jag hade :( och för mig är allt borta, det var ganska mycket minnen om man säger så... ganska jobbigt faktiskt :((

nu sitter jag och väntar på att söndagsparty med Jenny ovh Johanna eller jag menade Filip och Fredrik ska börja ;)


XOXO gosip girl eller jag menade Johanna;)  

Kommentarer
Postat av: Sis

Det är lite tråkigt en sak, att jag var asglad för att jag vann. men du slet de ifrån mig nu. jag vann pga ditt misstag, de var kul att höra, med andra ord jag suuuuuger..



men lite rolig var du i slutet iaf..

2009-04-19 @ 21:11:35
Postat av: Självaste jag ;)

Nämen sluta, du var ju jätteduktig, och det vet du att jag tycker, jag det må va ett misstag men hade du inte varit så duktig hade du alldrig (nej jag menar aldrig aldrig stavas ju aldrig med två l) vunnit. Förstår du ? hihi

2009-04-19 @ 21:31:43
Postat av: sis

Johanna här kommer en stooor överasning: Det finns en delit-knapp även på din dator;)

2009-04-19 @ 21:38:34
Postat av: Självaste jag ;)

Jaha? vart sitter den? :O haha skojj..

2009-04-19 @ 21:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0