APU då :P

Hejhopp, igår var det första dagen på praktiken, det var väll sådär. Jag hade inte så mycket att göra och dem sa typ inget jag kunde göra heller, så det var lite svårt då. men men det var lite bättre idag iaf, fick göra lite mera, så får se om jag överlever dessa veckor då, jag vill ju heldre vara på cafe silver, ångrar att jag inte frågade där från början. aja

avisstja igår hopptränade Jenny Doris och det gick jättebra, det är så kul att se, dem är så duktiga :)<3

Nu ska jag sluta, kanske äta något sen blir det bb tror jag :) jag kan inte sluta titta på det även fast jag vet hur allt slutar, hehe.. jag vill att det ska komma en nyyyy säsong.... aja hejdå! :)


Valborg snart wooohoo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0