Stackaren :/

Hej!
Idag har vi haft ett rättskunskapsprov, det kändes sådär, det var svårt och som vanligt hade han med saker som värken står i boken eller som han har pratat om, men det går väll som det går. Jag hade ju hoppats på VG men jag tror inte att jag skulle kunna få det. Avistja jag fick MVG på provet jag gjorde i PMB i veckan, det kändes bra det. Det var soft dag vi slutade kring 12 tiden idag i skolan. aja nog pratat om skolan tycker jag...

När vi kom hem solade vi lite, sen tittade vi på film/sov hehe, sen var det dax för stallet. Det gick sådär, min stackars polle set ut en tand :( Han fick panik för vi stod ute och så blev grimskaftet (snöret) sträckt och då började han backa, fast han kunde ju inte det, så då bara slet han och på något konstigt sätt så kom grimman in i munnen på han och slet låss en tand på honom :/ stackaren<3 Men det värkade gå bra med han, men om inte Tommy hade varit där så hade jag fått panik, men han sa att det inte var någon fara och lugnade ner mig, det var tur, annars vet jag inte vad jag hade gjort och hur jag hade reagerat.

stackar Taipan<333

Annars har jag inte gjort så mycket, mest slappat, jag skulle ha pluggat lite men det orkade jag inte.. aja nu ska jag forsätta titta på tv, sen ska jag sova. Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0