Längtan Johannas bäste vän ;)

Ojj oj oj vad jag länktar till valborg, det ska bli så kul :) Umgås med roligt folk och ha trevligt :DD

Idag har jag först softat i sooolen, helt underbart. Sen gick jag och sis på stan med Lisssa :)<3 det var trevlans. Sen gick vi till folkets hus och tittade på mamma och Marie för dem dansade line dance (tror jag det stavas ? hehe) dem är så duktiga. Sen var det dax att cyklade till stallet, vi bestämde oss för att smörja sadel och träns idag, det blev så fint så. Jenny ska ju hoppträna med Doris på måndag, det ska bli så spännade att titta på, hoppas det går bra, fast det tror jag dem är ju så duktiga, plus att Doris var såå fin sist vi hoppade. :) aja, sen när vi kom hem så åt vi mat, grillat mmm det var gott. Sen tittade  vi på robinson och fortsatte softa som förut :)

Så det var väll allt för mig. hejdå :)


Kommentarer
Postat av: lis

snygging då :D

2009-04-27 @ 18:22:52
Postat av: Självaste jag ;)

Tack så mycket :)<3

2009-04-28 @ 22:16:51
Postat av: Självaste jag ;)

Tack så mycket :)<3

2009-04-28 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0