Söndag 19/10

Idag har det varit en seg dag.. Jag cyklade till stallet vi 12-tiden. Då red jag doris och hon var jättefin ända till det kom några småungar och skulle rida en ponny från samma stall. Dom hoppade upp och ner hela tiden på den där stakars hästen och ungarna var helt hyper så doris blev jättestressad av domdär j*vla ungarna. så jag var tvungen att skritta ända tills dom var klara. Fast Doris var endå lika stressad när dom hade gått men det är föstårligt.

Sen när jag kom hem så har jag bara segat fast jag skulle behöva göra läxor men det är så tråkigt.. jag orkar bara inte.. Nu sitter jag iaf och tittar på One tree hill sen blir det väll Gossip girl antar jag :)
Hejdå! ;)

Doris :)
Doris på bilden:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0