Måndag 27/10

Idag har mamma hjälpt mig att mublera om mitt rum:) Det blev skitbra;) Sen har jag och syrran gått på stan med Li, det var trevligt:) Sen åkte jag och mamma till Lidel och då märkte jag att godistet kostade 3,90 kr/hg så jag köpte lite godis åt jenny,(daxs att passa på) ;), själv äter jag juh inte godis;) Sen åkte vi till stallet fast vi mockade och tog mat vi red inte idag, för det blev för sent. Sen lagade vi mat, jag mamma och Jenny hehe det blev pizzamackor:) och nu sitter jag här framför tv:en med datorn i knät.. hehe precis som det ska vara. Men jag har tänkt på en sak, jag skulle vilja ha en papegoja som kan prata, tänk vad kul det skulle vara, bara höra en papegojas roliga kommentar hela tiden.. hehe det måste vara för att vi tittade på youtube här om dagen just på talande papegojor;) men jag tror ändå att det skulle vara kul att ha en sån.. men men man kanske skaffar sig en sån i framtiden.. hehe.. Åhh idag kom vi på att min mobil troligtvis inte går på försäkringen för den har yttre fel, t ex en spricka i rutan och bakluckan är sönder osv. Så isf är det bara att köpa en ny för det skulle kosta mycket att renovera den mobilden.. Det känns bara så onödig för jag köpte den för mindre än ett år sen.. men så blir det om man inte är rädd om gejerna.. Nu ska jag väll kanske sova.. Godnatt sov gott alla mina bloggläsare;) hehe ..


En papegoja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0