Torsdag 30/10 ;D

I morse cyklade jag till stallet tidigt eftersom jag skulle till mormor och morfar :) Det gick bara bra i stallet. Taipan har blivit så fin nu:) 

Sen när jag och Jenny kom hem skulle vi fixa oss. Sen gick vi till 12:50 eftersom att tåget skulle gå kl. 13:01. Men nej tåget skulle förstås bli försenat så tåget rullade in 13:36 för att vara exakt, sen var tåget tvunget att åka med halv hastighet pga att det var något fel på någon dator.. Sen så blev vi tvungna att stå i tåget för det fanns inga platser i tåget .. snacka om jobbig tågresa. hehe.. Men när vi äntligen kom fram började vi med att äta lunch, det var gott ;) Sen pratade vi lite och jag berättade om problemet med min fot som aldrig blir bra, dom tyckte att jag skulle åka till doktorn med den, så mormor ringde och skulle beställa tid men det gick inte så får väl ringa imorgon.. Sen bestämde vi oss för att åka till Åsebo, det är våran gamla ridskola, den bästa som finns skulle jag vilja säga, så just nu länktar man tillbaka.. Men nu ska jag snart äta goood mat för det blir det alltid när vi kommer till Krylbo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0