Måndag 20/10

Hejsan!

Idag var jag tvungen att gå upp havsju som alla andra gånger när det är skola men vakna med the voice piggar ju alltid upp, Sedan gjorde jag frukost till mig och min och min otacksamma syrrra. Jag kännde mig dock krassliare än vanligt men bestämmde mig ändå för att gå till skolan eftersom att vi skulle ha den obligatoriska hjärt och lugnräddningen som jag för övrigt redan hade haft efter som jag i mina tidigare år har prakriserat på brandstation där detta ingick. När jag och syrran väl pallade oss till skolan så hade vi syslöjd på morgonen och kim kom till och med tidigare än oss=) stålt över henne=), På denna lektion så stickade jag på min halsduk och sedan i sluet av lektionen så skulle jag rita en skiss på en tröja som jag planerat att göra, eftersom att läraren ville att jag skulle börja på något nytt (ni kan få se tröjan när jag är klar, kan ju ta ett tag men den som väntar på något gått väntar aldrig förlänge;)). Sedan på nästa lektion hade vi rättskunskap och på den var det fritt fram och plugga till provet som vi ska ha på torsdag och vi var duktiga och satt kvar ett tag och plugga, sedan så hade vi turism där vi skulle göra uppgifter i boken, vilket vi gr på nästan alla TUNK lektioner;). Sedan hade vi lunch och då åt vi fisk, sås och potatis. Sedan skulle vi ha hjärt och lugnräddning från klockan 12.00 till 15.00, efter att läraren hade kommit fem minuter försent så medelar hon oss att det inte blir någon sådan efter som att hon är tvunngen att åka till sjukhuset och träffa sin dotter som har blivit sjuk, så nu slutade vi alltså klockan 12.00 så då följde Kim och Viktoria med hem och vii tog roffe (våran hund) på promenad och efter den så spelade vi kotten eller tecken som jag och Viktoria tyvärr blev utklassade på:/. Sedan bestämde vi oss för att fika så vi gick ner på stan och valde Joanssons där jag toge en grov fylld baugett (mmmmm).

Sedan gick dom hem och då åkte jag och Jenny till stallet och idag skulle jag rida Tai pan och det gick bra förutom att jag har j*vligt ont i foten. När vi sedan kom hem så åt vi och nu är de tänkt att jag ska plugga rättskundskap men jag tycker att det är så overhört tråkigt;/.

Aja nu ska jag försöka sätta fart men ni får ha de så bra:) (inte för att jag tror att någon läser detta men;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0