Torsdag 23/11

Idag när jag vaknade viste jag att det skulle bli en ganska tung dag i skolan, men jag överlevde juh den oxå;) Först på morgonen så redovisade jag, Viktoria, Jonna och Hanna våran samhällskunskap. Det gick jättebra för gruppen vi hade jättebra material och så och alla redovisade bra förutom JAG.. jag tyckte att det gick jättedåligt för mig, det känndes som om att jag hakade upp mig på orden och sådär.. Sen då svarade jag inte på frågor som han ställde efteråt.. Men jag hoppas att han tittade på helheten och sätter betyg efter den för vi hade ju gjort ett bra jobb:D Sen var det dax att skriva räskunskapsprovet.. Det gick inte så bra men jag tror jag får G i alla fall.. fast jag vill ju ha VG, men jag får väll berätta vad jag fick för betyg sen.. Och på svenska så tittade vi på Troja den var faktist bra :) Sen kom jag hem, och nu sitter jag här precis innan jag ska få skuts till stallet ;) Fast jag ska cykla hem sen.. heheh   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0