Tisdag 28/10 spänning! ;)

Idag när jag vaknade pallade jag och syrran oss till stallet så vi hade det gjort;) För på eftermidagen skulle vi vara med Lisa:) Fast vi han mublera om i Jennys rum innan, det blev jättefint! :) Sen kom Lisa till oss som sagt och det var jättetrevligt:D Men när vi satt och åt fick mamma ett telefonsamtal det var från mikas, dom ville att jag och Jenny skulle på en kasting imorgon, om man sen fick jobbet skulle man åka till Prag och vara där i 6 dagar, och spela in en  reklamfilm.. hehe det skulle juh vara nice jag tror man skulle tjäna ganska mycket pengar ;) Men jag tror inte att vi kommer få jobbet.. men man får juh hoppas. Fast mamma fick ett nummer av mikas som hon skulle ringa för att få reda på mer information, men han svarar inte och det var juh imorgon kastingen var, i stockholm dess utom så det tar ett tag att komma in.. men men får hoppast att han hör av sig så vi får veta hur det blir:D Jag berättat hur det blev och hur det gick och så i fortsättningen. 


haha Jenny och jag på ett jobb;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0