Onsdag 29/10

Tja! jag fick rida Bella idag, det gick väll sådär, hon bara bet emot hela tiden fast hon blev fin på slutet, men får se om det går bättre nästa gång. Får hoppas att jag hittar henne då:) Det gick bra att rida Doris, idag jobbade jag med att ställa henne i vålt och med hennes grund tempo, det är ligsom för snabbt, men det går iaf i rätt riktning:)

Nu ska jag nog paka för im bär det av till krylbo, jag ska åka till mormor och morfar:D Det ska bli kul. Jag och syrran ska åka tåg dit kl. 13.00 så det blir upp tidigt im och åka till stalelt och rida å så.. Så efter jag har bestämt vad jag ska ha med och på mig så blir det läggdags;) bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0