Onsdag 29/10 åh så blev det då;/

åhh idag har fick mamma tag på den hon skulle få tag på så vi skulle få veta hur det skulle bli. Och han sa att jag och Jenny var för gamal för jobbet, så det var ingen ide att vi skulle åka på kasting.. Det var tråkigt men det är väll sånt som händer, det är väll bara att försöka se det positivt och vänta på nästa chans som man får hoppas dycka upp..

Så idag blir det väll en helt vanlig dag i alla fall då. Jag ska rida, två hästar idag:) Jag tror att jag ska rida Doris hemma och sen ska jag rida på Sorf. Då vet jag inte vem jag ska rida, får hoppas att det blir någon rolig. Det är hästbyte idag, fastg jag har ju fått byta häst varje gång innan det här bytet så jag kanske kommer få ha samma som förra gången. Men om jag får byta så hoppas jag på någon kul:)

Kanske bloggar lite ikväll och berättar vilken häst det blev och så;) ha det, hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0