Onsdag 22/10

Idag började morgonen men att jag försov mig så jag han inte äta frukost. Men när jag väl var i skolan så var det sådär för jag var typ skakig på något sätt och kände mig sjuk, men jag hinner inte vara sjuk nu. Vi hade iaf en redovisning idag och det gick bra:) Det skulle vara Jag, Jenny, Evelina, Kim och Viktoria fast det blev ändast Jag, Jenny och Viktoria som redovisade för dom andra var hemma.. Men jag tror det blev ett MVG på redovisningen så vi är nöjda:) Efter skolan så földe Viktoria med oss hem och så förberede vi redovisningen vi sa ha imorgon. Sen så åkte jag och syrran till Sorf för vi skulle rida där. Jag fick rida Frans, det gick bra:) När jag kom hem var det plugga som gäller, som sagt mycket nu.. Nu har jag precis duschat och ska lägga mig i sängen och plugga lite innan jag ska sova.. jaja godnatt :)


Avistja glömde säga att vi tog en promenad med den här lilla killen också;)
(Vid namn Roffe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0