Lördag 18/10

Hej! Idag när jag vaknad mådde jag inte så bra, jag hade ont i halen och den känndes helt uppsvullen nu mår jag lite bättre fast jag har ju fortfarande ont i halsen och känner mig hängig, jag vill inte bli sjuk nu.. Idag har jag bara tagit det lugnt ovh tittat på världens bästa serie, ONE TREE HILL! hehe :) Sen skulle jag och syrran byta gaspratron till bubbelvattnet så att mamma slapp göra det, men då var affären stängd pga bröllop, men men vi får köpa ny på måndag istället. Sen va det bara att bege sig till stallet och rida och fixa, hästarna måste juh skötas även om man känner sig sjuk.. Nu sitter jag och kollar på High School Musical 2 med siss :) ha det, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0