Viktoria<33

Tja!
Nu har jag precis gjort en kaffe latte till mig och Jenny med vår espressomaskin, det blev gått ;)



Idag har jag varit på jobbet, det gick bra, fast det var lite svårare idag, med det blir förhoppningsvis lättare efter en vecka när ag kommer in i det lite:) Sen gick jag och Viktoria hem, det känns som att vi skulle kunna vara trillingar, hehe, det känns så lätt och avslappnat att vara med Viktoria så det känns jättebra tycker värkligen om den tjejen <3 Så åt vi macka och så, sen skutsade mamma upp Viktoria till sorf sen mig och Jenny till vårat stall. Jag red Taipan, han var värkligen jättefin, Jenny och Viktoria måste ha ridit han jättebra i måndags för han var jättemjuk, så det var kul att rida han. Det gick jättebra för Jenny med doris, hon har fått så fast form, det är jättekul att se. :)

Imorgon ska jag till sorf och då ska jag få rida en utmanarhäst som kicki ska ge mig någon, hmm spännande. Jenny ska också byta häst imorgon så det blir spännade att komma till sorf då, hehe eller ja det brukar ju bli spännande varje gång för mig, efter som att jag får byra varenda gång, hehe men det är ju bara kul :D

Nu ska jag väll ta tag i detdär med fiskarna, en fisk är helt borta och en annan av samma ras är nästan död:(:( det är mysko, men vi måste köpa en ny för vi har bara en kvar när dom två har döt av den rasen så den blir så ledsen då. Men får fixa det im;) Ha det bra, hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

söte, vi är ju så gott som syskon (A) haha, saknar er båda, vi måste verkligen ses nästa vecka!!! <333

2008-11-21 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0