Fredag 7/11 Förklaringen till 2 dagars upperhåll bla.

Onsdag:
Jag har tyvärr inte kunnat blogga för mitt internet har inte fungerat, nu måste jag låna mammas. Nu kan jag äntligen svara på hur det gick hos doktorn i onsdags, det gick faktiskt bra på det sättet att jag hade inga frakturer, det var troligtvis en nervskada trode doktorn. Först intrycket av doktorn var att han var sträng och tjurig. När han skulle roppa in mig så kom han till väntrumment och sa Henrietta kan du komma, då berättade jag att jag heter Johanna och att Henrietta bara var mitt mellannamn. Men efter ett tag visade det sig att jag hade fått helt fel uppfattning han var jättetrevlig:) Det var inga problem att få den rönktad det var självklart:) Om det skulle vara något som inte var bra skulle han höra av sig om  två veckor. Jag fick alltså anstrenga foten:D Senare på onsdagen så åkte jag och syrran till Sorf jag skulle rida Bella men jag fick rida Isabella för hon hade varit bråkig på senaste, så då var det bra om någon duktig red henne, någon som vågar ta tag i henne om hon skulle busa, hon hade ju kastat av någon så hon fick åka anbulans så.. Men hon var snäll med mig. Jenny red Chico (eller hur det stavas) i gruppen innan mig och hon red jättebra, det var kul att se :D Sen tittade jag på bonde sökte fru, och så var det bara att råååå plugga.

Torsdag:
I torsdags så var det först skola och prov i Adma, det gick gaska bra fast jag vill ha VG/MVG och det är jag inte säker på att jag kommer att få:/ Sen fick jag reda på Rättskunskaps provet, och det gick bra fast han satt inga gränser bara för G och den var jag högt över iaf;) Sen red jag och sen var det till att råplugga igen för det var prov juh prov på fredag oxå;S

Idag, fredag:
Idag har jag varit i skolan, det var trevligt, provet gick sådär, jag sattsar högt där också men jag tror inte att jag får så högt, men jag hoppas det viktigaste är ju att man försöker;) Sen när jag kom hem red jag Taipan och det gick jättebra:D När jag kom hem så softade jag och väntade till dess att Idol skulle börja. Ja jag tycker det var helt rätt att Lars åkte han blev föööör kaxig, han värkade tycka att han var mycket bättre än programet,  men droppen var när han var med i eftersnack i tv400 då var han för kaxig helt änkelt, fast grejen är den att jag tror inte att han är dum igentligen inte så som han framstår där iaf. Jag tycker att han sjunger bra och jag hoppas han kan få ihop en egen bra skiva.
Sen i eftersnack så tycker jag att Katrine är värderlös hon säger saker som man bara inte får säga i direktsänning, jag trode att hon fick sparken, men det värkar juh inte så efter som att hon är kvar. Sen så berättade dom att idolerna ska sjunga duett nästa gång och Kevin och Anna ska sjunga en och jag bara vet att dom kommer kunna göra den så himla bra:D Så kul att få höra dom. Men i övrigt så var alla bra i Idol idag, Johan var ju jätteduktig, han har ett jättebra senspråk. Ja alla var bra helt änkelt ;) Men nu är klockan 00:21 och jag så gå och fixa mig för sängen och så, tvätta bort sminket, borsta tenderna, ta FLUX och smörja in ansiktet, ta finnkräm och ta tandtråd sen måste jag byta om till pyamas också såklart;) så Godnatt! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0