Tisdag 11/11

Idag ska mamma lämna in min dator så kaske den fungerar sen, hoppas jag. Då måste jag bli bättre på detdär med blogga igen;) Nu har jag precis gjort färdigt svenskaprovet:/ det gick skitdåligt mit fötrsta IG i gymnasitet får det bli då, skulle jag tro, lixom 40 poäng för G. aja får se hur det blir. Nu sitter jag i skolan, jag frågade våran lärare om det var något jag kunde göra för att hjälpa till, vi håller på med messan i skolan, men läran sa inget jag kunde hjälpa till med så då måste jag fråga igen och det orkar jag juh inte;) hehe. Men snart har vi Lunch iaf.

Viktoria ska komma med mig och syrran hem, det ska bli kul:) Hon ska ju rida på sorf idag, kul för henne:D Det kommer nog att gå super för henne tror jag, hon ska rida bobbo tror jag, och det gillar hon ju:) Sen  måste jag och jenny plugga.. lite jobbigt men sen har vi inget mer prov iaf, fast jag kom underfull med att jag ligger såå hilma efter i ett ämne så jag måste plugga ikapp det på onsdag och torsdag men om jag inte hinner klart det så får jag plugga under praktiken också, men jag hoppas jag hinner klart. Aja men nu måste jag sluta.
 


Jenny och Viktoria så sööta<3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0