Måndag 3/11

Idag har jag varit hos tandläkaren, hon var jättetrevlig:) Hon kom till och med ihåg mig sen typ 1,5/2 år hehe ;) Jag hade inga hål eller något sånt. Det var bara det att jag dricker mycket apelsinjuice och apelin fräter på tänderna, så jag är typ grå på nedre delen av tänderna och det kommer aldrig att kunna försvinna. Det är också därför jag har börjat fått ilningar i tänderna.. Så jag skulle prova något som hette Flux och om inte det fungerade skulle jag sluta dricka juice:/ hehe Sen så skulle jag hälst dricka juice med sugrör, men det låter inte så gått direkt, hehe..

Sen har jag varit i skolan och det fick bra. Men sen skulle jag rida Taipan, och det gjorde JÄTTEONT i min fot och när jag kom hem var den svullen och jag kunde knappt lyfta på stortån, det brukar bli så när den är svullen osv.. men men hoppas att jag får svar på vad det är och vad jag ska göra med den, på onsdag för då ska jag ju till läkaren;) aja nu ska jag snart titta på Boston tea party med Filip och Fredrik haha dom är fan bäst;D shadå;)



haha det där jag, den togs på P&L 2008;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0