I´m happy :D

Idag har det var en jättebra dag:) Ungifär när jag hade varit där i 10 min så frågade hon om jag hade tid att jobba i helgen på fredag och lördag och jag fick välja om jag ville ha betalt eller om jag ville jobba mindre nästa vecka, då sa jag förstås att jag ville ha betalt :D Sen berättade Viktoria när hon slutade så kom hon in till mig och så gick vi hem till oss. Då berättade hon att de behövdde hjälp på Schelins och sa att hon hade sagt att jag praktiserar på Café Silver och att jag har fått kassavana, och att jag troligen skulle kunna tänka mig att jobba där:D:D Så nu kanske jag kommer få extrajobba där om jag har tur:)

Sen så fick jag rida Sampett och det gick också jättebra:D nu tror jag att jag ska duscha sen ska jag väll kaske sova. Imorgon kaske jag ska prata lite med Viktoria om jag ska ge dom något personligt brev och så:D ha det hejdå:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0