hela dagen lång;)

Idag har jag varit på silver, dagen började med att jag som vanligt satte ljus på  borden och torkade dem. Efter det fick jag göra rent vid kaffemaskinen och sådär. Sen började jag göra köttbullesmet. Sen stod jag i kassan typ hela lunchen och sen diskade jag lite. Sen kring halv 2-tiden åt jag lunch själv, det blev kykling med ris och sås det var gott:D Sedan började jag fixa lite med disken, sen fick jag torka borden och fixa ljus för dem hade brunit ut. Efter det blev det till att rulla köttbullar, många blev det :) Det tog kanske 40 min till 1 timme, så klockan var fyra när jag var klar med de, så gjorde jag mig en kaffelatte åt mig och läste tidningen, sen gick jag hem :) Då fixade jag och syrran oss för att dra till stallet och rida, det gick super för Taipan och Doris hade fått nya sko med broddar och snöskor :D Sen åkte vi hem och väntade på att Viktoria skulle komma, kul kul:) Nu sitter vi här och tittar på Andra avenyn. Så ha det bra, hejsvejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0