Första dagen på APU:n ;)

Idag har jag praoat första dagen på café silver, det var roligt. Jag fick göra mycket varierande jobb, typ diska, stå i kassan, fylla på drickor, städa, skära upp mat osv. Sen när jag kom hem så var Jenny och Viktoria och red Taipan och Doris, så jag behövde inte åka till stallet idag, det var kul att Viktoria red Doris för det är typ bara jag och Jenny som har ridit Doris, så det är bra för henne om hon blir riden av någon annan:)

Sen följde vi med Viktoria till sorf, hon red Bon jovi, det gick bra. Nu sitter vi här och tittar på tv, med Jenny och Viktoria,  efter ett tag när vi blir trötta så ska vi sova;) hehe hejdå! ha det bäst alla mina måååånga bloggläsare;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0