Söndag den 16 november:)

Idag har det inte hänt något speciellt. Alex och Maria kom till oss för dom skulle tvätta det var trevligt att träffa dem:) Sen skulle vi cykla till stallet men då var det ingen luft kvar i framdecket på min cykel, Sen visade det sig att det var punka, så vi var tvungna att få skuts till stallet, Alex skutsade dit oss och Mamma fick hämta oss. Det gick bra att rida, jag red Taipan:D Sen när vi kom hem och precis ätit så kom Viktoria med massa bullar till oss, hon är så snäll:D<3 Hon ska komma hem till oss im efter att hon har varit på Sorf, så ska hon sova hos oss:D det ska bli kul. Men nu ska jag snart titta på One tree hill:D ha det superbra;)

Denhär bilden är tagen en dag innan jag skulle till skolan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0