14 November :D

Idag har jag först varit i skolan för det har varit messa och det gick bra, det kändes som att det var flera människor som var intresserade idag :) Sen åt vi pankakor eller pizza i skolan man fick alltså välja, men jag valde pankaka;) Sen fick vi sluta det var en kort dag, Nu har vi praktik i fyra veckor :D :D :D. Det ska bli kul, jag ska ju vara på café Silver, fast det som kommer vara jobbigt är att jag tror jag kommer få ont i foten men det får man ta.

Jag red både Doris och Taipan idag, det var roligt som vanligt, jag blir så glad när jag håller på med hästarna och rider och så det är så roligt:D Jenny red ju Solo idag och det gick jättebra för henne, dom var duktiga:) Imorgon ska Jenny tävla med Doris på sorf, det ska bli deras första tävling tillsammans, det ska bli jättekul att se hur det går. Dom ska vara med på 60 cm, det är en bra början i alla fall. Och jag tror att Doris kommer tycka att det kommer att bli jättekul, för om de är så pass lågt så är det bara för henne att hoppa hon behöver inte ta i så mkt, det krävs inte så mycket, det vi ska testa på hennes första tävling är psyket och se hur hon reagerar med många hästar omkring sig och se om hon tycker att det är roligt osv. Men jag hoppas att det kommer gå jättebra, men jag kommer att skriva hur det gick im;D.

Nu ska jag snart titta på Idol, fan vad jag länktar till det, när Kevin och Anna ska sjunga duett:D:D hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0