Tisdag 4/11

Idag har jag varit i skolan, den jobbigaste dagen i veckan om HP07 fick säga det själv ;) Vi har bara lektion efter lektion och typ inga raster.. Sen när jag komm hem hade jag mycket ont i foten .. Sen cyklade vi och red, det var kallt men kul som vanligt :D Nu sitter jag i sängen och skriver klockan är 23:58 alldeles för mycket för mig, jag skulle behöft lägga mig tidigt. men jag har pluggat lite sen har jag sätt lite på tv. Andra avenyn var bra idag, jag har sätt ALLA avsnitt av andra avenyn så nu kan jag hela låten bara jag höra melodin till texten;) Så nu kan jag inte svika den serien, jag måste ju lixom se alla;) hehe.. Sen så skulle jag göra ett lånnnnngt  IQ-test för jenny tvingade mig, jag är missnöjd med helhetsresultatet det blev 100 men jag är nöjd med ett resultat på en av testerna, alltså det var 5 olika tester som sen slogs ihop, och då fick jag 123,4 på ett av dom (det med olika figurer och så ska man se sammband) men sammanlagt var det alltså 100 ;)  http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html om ni vill prova :) ha det bra, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0