både :( och :)

I fredags var det typ skandal att bergendhal åkte ut:/ Jag hejade ju på henne. Men på ett sätt är det bra att hon inte van för hon behöver nog tid att spela in en skiva, för hon MÅSTE ju få den chansen:D Hon var ju så bra i Over the Rainbow:)

video
Anna Bergendahl - Over The Rainbow (HQ 16:9)

Idag har jag ridit taipan och det gick skitbra:D han börjar bli så fin i formen, kroppen ja allt:D Man glömmer bort att den snyggingen är 27 alltså;) När jag kom hem så gjorde jag och Jenny varm oboy fast vi hade för mycket socker, jag har blivit så sockerkännslig nu när jag inte äter det, men det är väll bra kanske, hehe. Men nu ska jag väll softa och titta på tv och så:)

haha Taipan i sommras;)

Tack för kommentarerna Viktoria, jag blir så glad. Det ska bli så kul att vara med dig i veckan :) <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0