I onsdags red jag.....

Hej!
Igår fick jag Zampett som utmanarhäst och det gick jättebra, hon var jättefin fast jag tycker inte att hon var en bra utmanarhäst direkt:/.. men men hon var trevlig att rida i alla fall:) Jenny red henne lektionen innan och då var hon också jättefin, fast nakdelen var att hon blev trött, men det är förstårligt hon är ju ung och inte riden så mycket. Det gick bra på jobbet igår jag stod jättemycket vi kassan och det var roligt, så nu kan jag typ den. Det är bara lite svårt att komma ihåg priserna men jag kan nog dom snart :) Det roligaste var nog i slutet av dagen, för då kom mamma, syrran och Anki in och fikade tills jag hade jobbat klart.


Zampett på bild :)

Idag har jag gjort allt möjligt på jobbet, det var kul det känns som att veckan har gått så snabbt:) Imoron om internet fungerar kanske jag kan berätta hela min dag på jobbet, så ni kan få en inblick i det;) Senare på dagen när jag kom hem så blev vi skutsade till stallet vilket var tur för det hade varit snorhalt att cykla.. Aja jag red Doris och det var halt på ridbanan också så jag red på en liten vålt och var tvungen att rida ihop henne mycket för annars skulle hon ha halkat:S Men det gick bra i alla fall:D men nu måste jag sova måste upp tidigt im, men syrran är ledig:/ hehe men det blir härligt för henne. Fast hon ska jobba helg nästa vecka och det blir jobbigt. 

haha is på bilden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0