godnatt

Hej! Idag har jag jobbat från 12 till typ halv 4 men det gick jättefort känndes det som, fast innan åkte jag och mamma till stallet och mockade. Men när både jag och syrran hade jobbat klart så fixade vi oss för att åka till Kim:D Det vad jättetrevligt, mycket roligare än vad jag hade förväntat mig faktiskt:D Fast det är suuuugit att man inte är 18 :(, åhh länktar.. Men får hoppas att dehär snart 7 månaderna går snabbt ;) Det är inte så jättelångt kvar faktiskt;) Men imorgon börjar jag jobba kl. 11.00 och då ska jag jobba själv med Ali.. Men jag undrar när jag kommer få pengarna.. hmm.. kanske ska fråga det im, om jag vågar, hehe... Men nu måste jag nog sova lite och läsa Plaza tror jag:D Man får juh inte sova så mycket nu.. men men vad gör man inte för pengar;) hehe..

åhh fan jagg skulle lägga upp en bild men det fungerade fan inte:( seeeegt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0