9 november står om 8:e också;)

Hej, det är svårt när att skriva när inte min dator fungerar som den ska,  nu lånar jag syrrans;) Igår så firade vi mamma för hon fyller år idag, så Alex och Maria, Elve och Elke kom till oss och vi åt en jättegod smörgostårta som mammi hade gjort. Hon fick ett kort och en jättefin ljusstake  som hon gillade:) och många andra fina preseter. Sen hyrde vi två filmer en med  Lindsay Lohan den var jättebra, Sen såg vi step up 2 the street den  var också jättebra:)



Idag så red Jenny Doris och hoppade, för dom tränar nämligen inför fävlingen som dom ska vara med i på lördagen som kommer;) det gick jättebra, jag gjortde en hemmagjord startflagga så vi skulle se hur hon reagerade, och det blev gick bra hon blev bara lite taggad, men hon tyckte det var jättekul:) Sen när vi kom hem åkte vi och köpte tårta till mamma och så löpte vi en blomma och lotter för hon fick ju presenter igå och hon fyller år idag så vi ville ge henne något idag oxå. hon vann 50 kr på en 25kronorslott så det var kul:D hoppas hon vinner minst en miljon på lotterna hon köper för det;) Så jag fuskade faktist idag och åt tårta och fickabröd, då blev mamma jätteglad för jag hede inte ätit eller druckit något med mycket socker på länge.. hehe men im blir det uppehåll igen såklart;) Jag har kommit på att jag vill börja träna, typ situps och sånt, sen vill jag börja springa också, men då skulle jag nog få jätteproblem med min foooot:/ men men får se.. Nu tänker jag fortsätta titta på tv:en fast jag igentligen skulle behöva PLUGGA! :/ aja hejsvejs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0