Bild på småttingar;)

Idag har jag jobbat som vanligt. Efter jobbet så gick jag och pratade med Viktoria om jobb och bara lite allmänt. Imorgon börjar jag vid 12.00 och ska jobba till 19.00 och när jag kommer hem kommer någ Lisa, Jenny och Evelina vänta på mig. För dom ska nämligen hem till oss im, kul ska det bli :D

Idag har jag ridit Taipan och han var pigg och glag, han drog iväg två gånger ;) Ajaa nu ska jag nog gå och sussa, måste upp ganska tidigt för jag och syrran ska dra till stallet vi 9-tiden innan jobbet ;) hehe men jag hoppas att syrran, Lisa och Evve kommer in och fikar hos mig im då jag jobbar:)
hejdå för denne dag! :)

                                              <-- Jenny, Jag -->
Syrran och jag när vi var små;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0