15 november fan vad bra det gick;)

Hej!
Idag har Jenny tävlat med Doris, det gick jättebra. Fast Doris var jättenervös, så hon blev jättesvettig innan hon skulle komma in på banan av nervositet förstås. Men Jenny red JÄTTEbra så Doris hoppade alla hinder, utom ett prickt som hon kastade sig åt sidan på, men andra gången hon styrde på hindret ramade hon in Doris precis så som man ska, så Doris hoppade det hindret. Både Jenny och Doris gjorde ett jättebra jobb, det så jättebra ut och dom var jätteduktiga, så stålt över som, Grattis måste man säga;D Nästa tävling blir nog julklappshoppningen på sorf, då kanske jag ska vara med, med Taipan, någon låg klass, det skulle han tycka vara såå kul:) men men får se.


Doris och Jenny ska hoppa första hindret i 60klassen:D

Nu tittar jag på datorn med ena ögat och Madagaskar på det anndra;) Det händer väll inget speciellt idag, men ha det bra, avistja jag glömde berätta att Kevins och Annas duett blev precis lika bra som jag hade förväntat mig, där kan man snacka talang;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0